RE: Prosvětlovák s LEDkami

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pátek Leden 4 20:45:42 CET 2008

Dostat jednolite nasvicenou plochu neni vubec trivialni ukol a uz vubec ne
stejnobarevnou plochu nasvicenim RGB ledkami. Oko je strasne citliva mrcha
(obzvlaste na vyvazeni bile) :-))
Rekl bych, ze cesta by vedla jen prez nejakou optiku nebo opravdu hustou sit
LEDek (jedna tesne vedle druhe) dostatecne vzdalenou od dokonale vyrobene
matnice (zadne obycejne mlecne sklo).

Jakub Serych