Bacha obracena polarita - RGB 3x1W

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Leden 4 19:58:14 CET 2008

Jo tak tu mam taky objednanou. 24.12. ji poslali. Kdyz do ni poustite
jen 3.5V tak ji nemuzete prece odpalit prepolovanim, ne?
Objednal jsem i bilou Cree XR-E Q5 a desticku zdroje pro tyhle ledky.
Ted koukam, ze mi tu desticku neposlali, pouze ty ledky. Taky s tim
mohli pockat, az bude vsechno.
Mezitim mi prisla od Cree Q4 jako vzorek zdarma (s cimz jsem moc
nepocital) a ta sviti taky poradne.

MH