UV LED Osvitovka

Karel Musil hw.kmusil@gmail.com
Pátek Leden 4 19:22:39 CET 2008

Jak jsem jiz psal, jsou ledky na plose 20x16cm v poctu 40 kusu. To je cca
2,5cm mezi jednotlivejma ledkama. Cuprexit je pak 7,5cm nad DPS, ve
kterym jsou pajeny ledky. To je pomer asi 3:1. Kdyz na to dam cisty papir
a rozsvitim diody, nejsou videt jednotlivy terce od diod, ale je videt, ze
by se
snesl pomer i 5:1. Mozna by jeste nebylo spatny vzit lestici pastu
a prehladit pouzdra ledek. Mam vyzkouseno, ze to udela zvlneni povrchu
ale ten plast neztrati lesk.

KM