UV LED Osvitovka

Pátek Leden 4 16:37:16 CET 2008

No a je 400 nm optimální pro exponování tišťáků? Pokud si pamatuju,  rtuť má
výraznou čáru na 256 nm. I výkon je trochu jinde, používám výbojku 70W
Anděl

----- Original Message -----
From: "Tomáš Mazouch" <mazouch@ica.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, January 04, 2008 2:07 PM
Subject: Re: UV LED Osvitovka

Karel Musil napsal(a):
> trochu shanel. Byla to az podivuhodna nahoda, ze GMe zacalo dodavat
> znackove UV LED od spickoveho vyrobce CREE prave ten tyden, kdy nam v

Inspirativni. Mohl bych tu velikou skatuli s "oklepkou" nahradit necim
skladnejsim s rychlejsim startem.
ALE: GME ma nekolik UV LED, ktere mate na mysli? Na kecy na jejich webu
moc nedam, tak jsem se podival primo na cree.com a ... kde sakra ty UV
ledky (resp. jejich datasheety) jsou? Aspon If, zbytek by se nejak odkoukal.

  TomM