Magneticka mereni

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Leden 4 14:39:33 CET 2008

On Fri, 4 Jan 2008, Jaroslav Kotlaba wrote:

> Tady
> http://automatizace.hw.cz/mag-senzory-s-hallovym-efektem-3-senzory-s-analog-vystupem
> je zajimavy clanek.
> Ted delam neco s permanentnimi magnety a ty obvody co se tam o nich pise by se mi mozna hodily.

Docela pekny - jak to asi muze byt rychle - jestli by to stihalo merit
i 50Hz ?

> Chci se zeptat jednak co si mam predstavit pod temi udaji
> +/- 870 G (senzory SS496) resp. 6 až 800 mT
> (treba jestli by se tim daly merit magnety ve figurkach Clovece nezlob se)

250 - 300mT je max syceni feritovych jader, cca 1T je max syceni
zelezoprachovych jader, nektre kvalitni tenke mag. plechy na 50Hz trafa maji
povolene syceni az 1.4T . Pocitejte ze bezne magnety budou mit silu pole
dost pod 1T ale nejake ty kvalitni neodymove pujdou mozna na nekolik Tesla.