UV LED Osvitovka

Karel Musil hw.kmusil@gmail.com
Pátek Leden 4 12:15:48 CET 2008

Ano, ano... Nekde to vyslo. Me konkretne ten kamarad jak jsem psal
inspiroval odkazem:

http://www.fdm-ware.de/UV-Led/index.html

K teto konstrukci jsem si ale nemohl odpustit vytknout alespon nejvetsi
minus. A to ze LEDky
jsou tam napajeny paralelne pouze pres rezistor. To pak da proudy jako
blazen a moc bych
tomu neveril. Proto jsem diody radil do serie a opatril proudovymi zdroji. S
kontrolou souvislosti
osvitu mate samozrejme pravdu. Dal jsem si s tim tu praci, jen me to
nenapadlo uvadet to,
kdyz jsem psal tento prispevek.
Pokud mi dnes vyjde
cas, dam sem mozna nejaky ten vysledek prace s touto osvitovkou.

zdravi
Karel