[OT] klimatizace do baraku

Pátek Leden 4 09:37:56 CET 2008

líbí se mi jak je ta klima levná a tak mě ještě čistě teoreticky napadlo ...
výměník ve venkovní jednotce je udělaný z materiálů odolávajících (z
hlediska koroze) vodě. Nebylo by možné jednotku rozebrat, výměník dát do
nádoby (třeba plastové) a nechat tam protékat vodu (systém voda-voda, tedy
ze studně do trativodu, nebo ze studně do vsakovací studně)? TČ se
spirálovým kompresorem dosahuje TF při výstupní teplotě 35 st.C (podlahovka)
přes 4. Vím že spirálový kompresor má vyšší účinnost ale bude ten rozdíl tak
výrazný?
Anděl

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <jardabuc@seznam.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 03, 2008 9:51 PM
Subject: RE: [OT] klimatizace do baraku

Ano, je to tak, voda z vyparniku stece do mrte, je pravda, ze ve vetsich
mrazech se ucpou odtokove diry a zacne to pretekat pres lem plechu -
nicemu to ale nevadi, obcas osekam rampouchy. Vrtule je za prepazkou,
tam obcas jen zapadne list a chrasti. Dnes jsem do okruhu horko tezko
dostal 35l FRITERMu (objednano pres net, chlapik z PPL se zapotil ;-) ),
tak uz se snad nemusim bat zamrznuti, snizil jsem prutok na 0.075l/s a
dosahuju subjektivne o dost vyssiho vykonu (I prikon stoupl z 1800W na
2300) Uz pracuju na mericim zarizeni ;-) Kazdopadne provoz od 6:00 do
22:00 (pak to vypnu, zatim spime primo za zdi s vnejsi jednotkou) staci
na uspokojivou teplotu v celem domku (nezateplenem), venku je tak
-2..-5stC