UV LED Osvitovka

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Leden 4 08:09:45 CET 2008

Pred casem vysla podobna osvitovka v Elektoru (tak 2 roky zpatky
myslim), taky ji tam velmi chvalili. Ja bych jen na zaklade toho
clanku upozornil, ze je treba zvolit vhodnou hustotu ledek podle
predpokladane vzdalenosti osvicene desky od zdroje UV (aby byla
osvicena dobre cela plocha vzhledem k vyzarovacimu uhlu diod).
Marek

PS: nektere ty obrazky "LED diod" jsou inspirativni. To ale asi nebude
z GM, co? :) Pardon, nedalo mi to:)