jeste merice spotreby - pro maly prikon

Jaroslav Buchta jardabuc@seznam.cz
Čtvrtek Leden 3 21:51:55 CET 2008

To ja mam lepsi perlicku, mam W-metr z Baumaxu a meril uspokojive, pak
jsem si vsiml, ze ma klimatizace odber max 800W - to jsem prisuzoval
mrazum. Pak jsem to zapojil na 2x vykonnejsi klimatizaci a zase 800W -
to uz jsem znervoznel, co ze je na te klime v riti, po dnu laborovani
jsem zkusil pripojit konvici 2200W - ukazal kolem 800W ;-) Pritom
prikony do teto hodnoty meril dobre....
Reklamace probehla bez problemu behem 5ti minut, ale nejak nechapu co se
mu stalo. Mozna rozbehovy proud motoru, jsem zvedavy, jak dlouho vydrzi
novy.
Baterkama to nebylo, ty jsem zkusil vymenit.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Václav Ovsík
Sent: Thursday, January 03, 2008 1:17 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: jeste merice spotreby - pro maly prikon

Zdravim,
tak jsem po vanocich vcera po byte meril spotrebice ve standby rezimu a
zjistil, ze ten z Lidlu nemeri male prikony uplne jak bych si
predstavoval. Tedy proud musi dosahnout alespon 20mA, jinak ukazuje 0.
Nejvic me to vadilo u sporakovych hodin, protoze tam jsem co si pamatuju
nalezl srazeci odpory, tedy cos fi bude 1 a ampermetr ukazal 16mA,
meridlo z Lidlu ovsem 0. Prikon bude zrejme pres 3.5W. No, tak jsem
koukal na tohle:

http://www.conrad.cz/meric-spotreby-elektricke-energie-energy-logger-350
0+dp105306/

Mate to prosim nekdo?