Low ERS kondenzatory ?

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Čtvrtek Leden 3 19:53:13 CET 2008

Osobně moc nezkoumám hodnotu ESR, ale raději povolenou hodnotu pulzního proudu (riple current, Ir). Ne každý to má v katalogu uvedeno. - Kdo nemá, od toho neobjednávám. Kondenzátory bez uvedeného max proudu dle mého názoru do podobných aplikací nepatří.

Poměrně praktický je v tomto třeba ceník ze Semicu - u většiny mají přímo v něm uveden proud, takže rovnou najdu typ, který za nejnižší cenu splňuje požadavky.

PH

  From: zoodiskus@vol.cz
  Po te co mi po 5min provozu v pulsnim zdroji vysumel prave vymeneny elit
  od firmy Jamicon jsem se nasr. a chtel objednat nejake solidni Low ESR
  elity. Chystame zrovna objednavku u SOS, tak jsem kouknul do jejich
  babidky a oni, jako vetsina, elity deli jen podle teplot a v 105C maji
  Jamicon :-(.

  Otazkou je jake kondenzatory hledat, kde je bezne koupit za rozumne penize
  a jak ERS vycist s datasheetu (cucim do datasheetu Jamicon a nejak pro
  oci nic nevidim)?

  Lze ESR nejak snadno zmerit, aniz bych stavel zajicovo merak co tak neco?

  Dekuji

  P.S. V podstate potrebuji tak 1000u, 470u 10V,16V a 25V prave do pulsnich
  zdroju.