Logické hazardy statický/dynamický

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Leden 3 18:43:30 CET 2008

> Ahoj,
> mohl by me nekdo osvetlit rozdil mezi dynamickym a statickym logickym
> hazardem? Ten staticky jsem pochopil, ale nejak jsem nepozoroval rozdil
> mezi nimi, nebo po prostudovani literatury me dynamicky prijde stejny.
> Predem dekuji za odpoved.
Zdravím,
  dle definice:
  Statický hazard nastane, pokud se změna jednoho vstupu obvodu
projeví nepožadovanou mžikovou změnou alespoň jednoho výstupu (puls). Výsledná
hodnota ale zůstává stejná, jako byla.
  Příklad: IN 0->1, OUT 0->1->0
  Dynamický hazard nastane, pokud se změna jednoho vstupu obvodu
projeví více než jednou změnou výstupu (zákmit). Výstupní hodnota tedy
zůstane změněná.
  Příklad: IN 0->1, OUT 0->1->0->1
  Alespoň takto si to pamatuji ze školy já :-).
     S pozdravem Pavel Troller