Par dotazu k signalizacnim LED?

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Leden 3 17:41:06 CET 2008

Je to schmittak, takze na tvarovani signalu z optoclenu. A kdyz tam je
to pouzdro se sesti kusy, tak se da vyuzit i na ledku.
Verte tomu, ze mame u zakazniku v terenu (venku) stovky, tisice
zarizeni, kde tech HC14 je hafo a urcite to neni obvod, kvuli kteremu
bychom s tim meli problemy. Ty fakt neodchazeji.
Nakonec jsem i psal, at da tu ledku do serie s optoclenem a snizi odpor.

MH