Zaloha 3,3v s bateri

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Čtvrtek Leden 3 16:53:08 CET 2008

To neres,  chtel bych to tip top ;-) takze zustanu u toho max630 pokud
nenajdu neco lepsiho ;-)
Je to do spotrebni elektroniky, tzn., bude to lezet cca 2 mesice na
sklade, takze se to vybije.
Priklad :Pripravim v provozu ,  nabije se to , vytahne ze zasuvky ,
nacvaka stav a znovu zasune.  Najdou se i takovi , kteri to vytahnout
100x za mesic, bude problem, tak to vrati, budou chtit penize zpatky +
milionove odskodneni a jeste napisou na forum co je to za shit ze mu to
tolik nevydrzelo.
Proste to musi byt neprustrelne.
Zkusim to s temi diodama a s maxem a rozhodnu se.
LK