jeste merice spotreby - pro maly prikon

P. Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Leden 3 14:09:21 CET 2008

Myslim, ze si moc nepomuzete, berte to tak, ze tyto pristroje mají jiste
meze, pri vyrobe se pouzivaji levne soucastky, proud se meri na nejakem
bocniku, pokud chcete, aby vam to merilo 16A a i 1.6mA, vyzadujete mereni
pres 4 dekady a to fakt nepostavite za par supu.
Reseni, kupte si druhy Lidl a dejte tam 10x tak velky bocnik. U 1f verze
sveho meraku k PC zvazuji prave dva bočníky, 1x a 10x bud prepinatelne
relatkem, ale spise jen dva volitelne vstupy.
Pri mereni malych proudu na malych bocnicich (pro 16A) je spousta problemu a
jen reseni takového bocniku by stalo vice nez cely pristroj, mrknete na co
prijdou presne 4vyvodove odpory od ISABELLENHÜTTE

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Václav Ovsík
Sent: Thursday, January 03, 2008 1:17 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: jeste merice spotreby - pro maly prikon

Zdravim,
tak jsem po vanocich vcera po byte meril spotrebice ve standby rezimu
a zjistil, ze ten z Lidlu nemeri male prikony uplne jak bych si
predstavoval. Tedy proud musi dosahnout alespon 20mA, jinak ukazuje 0.
Nejvic me to vadilo u sporakovych hodin, protoze tam jsem co si pamatuju
nalezl srazeci odpory, tedy cos fi bude 1 a ampermetr ukazal 16mA,
meridlo z Lidlu ovsem 0. Prikon bude zrejme pres 3.5W. No, tak jsem
koukal na tohle:

http://www.conrad.cz/meric-spotreby-elektricke-energie-energy-logger-3500+dp
105306/

Mate to prosim nekdo?