Zaloha 3,3v s bateri

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Čtvrtek Leden 3 12:23:08 CET 2008

50mA na 3,3V -  prispevek dnes v 10:44
Nejde o sram, ale o cely MCU s displayem, s tim ze musi po vypadku
proudu bezet cca 10 minut.
MCU beha na 3,3V ovladaci cast je 12V, cili ma to lienarni stabiky 12 a
3,3V .
Chtel bych jednoduche spolehlive zapojeni( aby to  vydrzelo minimalne
zarucni dobu !) a samozrejme za par kacek.
Clanky tedy 3,6V NiMH apon tak to tedy GM uvadi , pouzival jsem vzdy
tuto: B-Z3A80LF2 kdysi jako NiCd
Pokud to nekdo  vymysli primo na miru, at da vedet kolik za to bude
chtit ;-)
LK