Tuzkove akumulatory

iko iko@kamarad.cz
Čtvrtek Leden 3 11:59:33 CET 2008

tak vytiekli aj tesco baterky co som videl v obchode :)
kupil som si na dovolenku rezervne alkalicke tesco baterky, s tym, ze
ich asi aj tak nevyuzijem, tak preco ich nekupit. ale stalo sa co sa
nemalo, NiMH mi dosli na vylete, 3 pary vo fotaku, tak som hodil tesco
baterky...a nic. ani sa nezapol. pozrel som na datum spotreby, 4 mesiace
po zaruke. tak som ich bol potom vratit, dali mi peniaze. bol som sa
pozriet do regala, vsetky co tam mali po zaruke, z toho polovica v obale
 vytecena. po 2 tyzdnoch uz boli vytecene vsetky. sranda.

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises