Zaloha 3,3v s bateri

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Leden 3 11:29:49 CET 2008

To není pravda, NIxx články nabíjím konstatntním napětím např. v syntezátoru
a už tam jsou snad 6 let, syntezátor je v činnosti téměř denně - a z baterek
samozřejmě. Články jsou původem z vyřazené baterky do mobilu. Holt musíte
vědět JAKýM napětím je dobíjet. Mám tam 4 a dobíjím je cca 5,4V normálně
natvrdo bez odporu - ten tam původně sice byl, ale dobíjení trvalo moc
dlouho. Teď sice syntezátor 10 minut vrčí když se píchne na zdroj co ho
zároveň dobíjí, ale jen když jsou baterky vyždímané tak že už ani nejede,
jinak vrčí do minuty nebo vůbec. Stabilizátor je podepřený 0,7V diodou
(poctivá tesla) a na výstupu má schottky diodu (0,3V), aby se baterky do něj
nevybíjely.

Puvodni zprava ze dne 3.1.2008 od HW CNCnet.info: