Tuzkove akumulatory

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Leden 3 10:53:34 CET 2008

Vy jste ještě nepřišli na princip? už jsem to sem kdysi psal, že origo
baterky v čemkoli vydrží neskutečně déle, než "NOVÉ". To co se v americe
prodává přes pult, se s těmi šmejdy co tady, nedá srovnat. Ty reklamy ani
tak moc nekecají, protože jsou dělané v americe (ty reklamy i ty baterky).
Ty co se prodávají u nás, jsou dělané v asii, nebo v cz/pl/ru a zcela
neodpovídají reklamám dělaným na americké baterky. Proto jsou američani tak
nafoukaní, že mají všecko lepší.

Mimochodem, při té příležitosti bych rád seznámil odbornou veřejnost s
vyteklými alkalickými bateriemi. Nejsou to první vyteklé, co jsem našel, ale
dožralo mě to už. Ty první mě zničily psiona, tyto naštěstí jen budíky -
plast totiž jejich působením neuvěřitelně změknul a drolí se.

----- Original Message -----
From: "J. Polivka" <jpolivka@mbox.vol.cz>

Nechci delat reklamu, ale v roce 1998 jsem si v USA nakoupil alkalicke
clanky AA Duracell s takovym tim merenim. Uz jsem tady psal, ze jsem byl
prekvapen, jak dlouho vydrzely. Opet jsem jeden clanek nasel ve svem, z
mnohych mojich pristroju a musim rict, ze to je bomba. Ta baterie cca dodnes
fungovala v DCF hodinach.