[OT] jak rozdelat usporku ?

Václav Ovsík vaclav.ovsik@i.cz
Čtvrtek Leden 3 09:23:40 CET 2008

On Thu, Jan 03, 2008 at 08:56:15AM +0100, Pavel Kadečka wrote:

> Tesla se rozsvítí hned, Philipsu to chvíli trvá - takže logicky obě
> rozebrat a porovnat. Zjistit, co v tom Philipsu způsobuje zpoždění a
> pak se tím nechat inspirovat ;)
>
> (Mám v lustru taky Philips, 2x 17W, že svítí po zapnutí míň, to jsem
> si taky všimnul, hodně hrubým odhadem je to 50-70% oproti plnýmu
> svitu, ale nevadí mi to. Spíš naopak si myslim, že je to lepší pro
> voko - že se líp přizpůsobí než když by z úplný tmy koukalo do úplnýho
> světla).

No zrovna jsem se vcera byl optat v kramu se svitidly a PHILIPS
s rychlym startem 24W byl asi za 120Kc a s pomalym startem asi za 300Kc.
U toho pomaleho startu je garantovana delsi zivotnost a udajne nevadi
castejsi rozsveceni/zhasinani. Ten cenovy rozdil me docela zarazil.

Doma jsem ovsem koukal do letaku z Globusu a tam byl zrejme ten obyc.
PHILIPS za asi 80Kc (teda take tam stalo Ecotone).

--
Zito