[OT] jak rozdelat usporku ?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Leden 3 09:12:03 CET 2008

A to je prave, to co mi nevyhovuje. Ale je to individualni. Ja nosim bryle
na dalku a jsem trochu seroslepy, ( zni to sice hrozne, ale je to jen
snizeni "rozpoznavani" za sera bez bryli ). Takze tak nejak. Navic v
prizemnim byte, kde v obdobi zimy vlastne svitim skoro cely den.
Jindra Polivka

(Mám v lustru taky Philips, 2x 17W, že svítí po zapnutí míň, to jsem
si taky všimnul, hodně hrubým odhadem je to 50-70% oproti plnýmu
svitu, ale nevadí mi to. Spíš naopak si myslim, že je to lepší pro
voko - že se líp přizpůsobí než když by z úplný tmy koukalo do úplnýho
světla).

P.K.