[OT] jak rozdelat usporku ?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Leden 3 09:06:09 CET 2008

Uz jsem o hriankovacich byl poucen :-)))
Tyhle zarovky maji logo Tesla, ale jinak Made in Germany. No, kdo ví ???
Uz jsem chtel napsat, ze mi eurolite drzi take dobre, ale radeji jsem se sel
podivat a je to ecolite ( ano, vse malymi pismeny na zarovce ). Rozsviceni
ihned na plno a vydrz cca 2 - 3 roky.
Kdyz jsem jezdil ke Conradu do SNR, jeste do Harschau, ( jezdil jsem i
pozdeji do Wernbergu ), tak jsem dostaval zdarma nekolik igelitek techto
vracenych zarovek. Tak kazda pata az desata svitila a v byte po moji mamince
kupodivu sviti dodnes jiz vice jak 10 let. Proto jsem sel do tech Tesla
zarovek, ale sichr je sichr. Zaruka 2 roky a pokud s tim prijdu do Bau*asu,
tak mi je bez mereni okamzite vymeni. Jen to chce uctenku, pro jistotu i
krabicku a neni problem.
Jindra Polivka

hej, znacka Tesla... :-) Videl som hlavne v "OKEY elektro" rozne
hriankovace (viem, ze sa hodi preklad, t.j. topinkovace :-), kuchynske
vahy a pod. v krabici s napisom TESLA, este aj ten font a logo sedi!
Kedze som istu nemalu cast svojho zivota robil vo firme tohto nazvu,
hoci uz po revolucii, ale ozaj sa jednalo o kontinualnu naslednicku
tejto znacky (www.teslalh.sk), tak som sa pozrel na tu "dnesnu masovu"
teslu -> made in PRC. Nieco ako "ORAVA". To len na okraj...

Inac dobre skusenosti mam s noname usporkami dodavanymi ben electronic.
Toto logo maju usporky aj pramo na tele. Tu ich ako najlacnejsie
predavaju v carrefouri. Ani jedna, z tych co mam, este neodisla. A
najstarsiu mam uz cca 5r. Mal som (alebo znami mali) aj ine neznackove,
napr. eurolite, orava, ktore vydrzali max par tyzdnov.

miro