HW COM porty pro PC (PCI karta) - existuje neco ?

JD jirkonf@seznam.cz
Čtvrtek Leden 3 02:00:31 CET 2008

Ted budu varit UPLNE z vody, ale co treba zkusit pouzit program VMWare?
Je to neco jako virtual PC a tusim ze sem tam i neco jako moznost
prirazeni COMu videl... Myslim tedy nainstalovat VMW ve Windowsech a do
nej navalit ten DOS. Bohuzel ted nejsem u pocitace kde tenhle program
mam, takze nemuzu vyzkouset, nicmene treba neni problem pres VMWare (ve
kterem je nainstalovany WinXP) flashovat MP3playery (s1mp3.org) pod
linuxem (existuje jak win tak linuxova verze VMW) i kdyz ty flash
softiky sou jen pod Win (a pres Wine se mi to nepovedlo, protoze na to
aby soft poznal player to jeste chce krom jineho nainstalovat i
flashovaci drivery, coz nevim jestli ve Wine vubec jde).

JDrozd