[OT] jak rozdelat usporku ?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Leden 3 00:27:26 CET 2008

--- "J. Polivka" <jpolivka@mbox.vol.cz> wrote:
> No, nejen, ze jsou drahe, ale Ph... se rozsveceji pomalu, alespon ty
> co mam
> ja. Cena cca tri sta.
> Vyzkousel jsem dosti typu a pouzivam nyni nejake cinske NOEL (
> dovozce ) pro
> tzv. minonky a Tesla pro bezne zarovky. Tesla se rozsviti ihned,
> zaruka dva
> roky a co resit. Mam jiz pro nase tri domy zavedenou knihu zarovek s
> uctenkymi a tam, kde jsou, tak svitime vpodstate zadarmo...
> Jindra Polivka

hej, znacka Tesla... :-) Videl som hlavne v "OKEY elektro" rozne
hriankovace (viem, ze sa hodi preklad, t.j. topinkovace :-), kuchynske
vahy a pod. v krabici s napisom TESLA, este aj ten font a logo sedi!
Kedze som istu nemalu cast svojho zivota robil vo firme tohto nazvu,
hoci uz po revolucii, ale ozaj sa jednalo o kontinualnu naslednicku
tejto znacky (www.teslalh.sk), tak som sa pozrel na tu "dnesnu masovu"
teslu -> made in PRC. Nieco ako "ORAVA". To len na okraj...

Inac dobre skusenosti mam s noname usporkami dodavanymi ben electronic.
Toto logo maju usporky aj pramo na tele. Tu ich ako najlacnejsie
predavaju v carrefouri. Ani jedna, z tych co mam, este neodisla. A
najstarsiu mam uz cca 5r. Mal som (alebo znami mali) aj ine neznackove,
napr. eurolite, orava, ktore vydrzali max par tyzdnov.

miro

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it now.  http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ