Tuzkove akumulatory

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Leden 2 15:33:10 CET 2008

Asi pol roka pouzivam do fotaku Energizer NiMH 2650mAh a musim povedat,
ze som uplne spokojny. Povodne som mal origos k fotaku baterky Sony
STAMINA NiMH 2100mAh. S nimi som bol spokojny cca 2 roky, na nabitie
tych vyse 200 fotiek vydrzali. Lahko sa to pamata, lebo cca tolko
fotiek mi vojde na 512MB pamatovu kartu a na jedno zaplnenie karty
baterky vydrzali. Neskor ich vydrz zacala klesat, tak som objavil tie
Energizery. Teraz vyfotim 2x celu kartu a este stale nie su vybite.
Odhadujem tych 450 fotiek na 1 nabitie.

miro

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it now.  http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ