RS-485 automaticke prepinani smeru?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Leden 2 15:20:36 CET 2008

----- Original Message ---------------
>Mate pravdu je to urcita degradace.
>RS485 rozlisuje stavy H, L a treti stav. Bohuzel obvody (napr. MAX485) pouzivane v ubohe praxi umi detekovat pouze 2 stavy.
>Prave toho vyuzivam - dusledne osazuji upinaci a zakoncovaci odpory a rozeznavam pouze stavy L nebo H/treti.

Na zbernici RS485 nie je ziadny rozumny dovod detekovat "treti stav", ma tam byt len ked ziadne zariadenie nevysiela. Takto mate zbytocne znizenu odolnost voci ruseniu a horsie hrany. Predpokladam, ze v takomto pripade mate plnu kontrolu nad kabelazou (toto vyrobcovia polopriemyselnych a priemyselnych zariadeni obvykle nemaju, preto je potrebne ist na istotu).

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list