Tuzkove akumulatory

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Leden 2 14:39:35 CET 2008

Pokud byla puvodni kapacita 2200 a vyhovovala, vubec bych nevahal a koupil
Sanyo Eneloop 2000mAh. Je to nova technologie, ktera temer netrpi
samovybijenim, takze i kdyz fotak vytahnete ze skrine po pul roce, budou
baterky temer ve stavu jako tesne po vytazeni z nabijecky, zatimco 2700 budou
tou dobou maximalne take nekde okolo tech 2000mAh.

Jakub Serych