AVR-GCC a pointer na funkci

konfera@efton.sk konfera@efton.sk
Středa Leden 2 11:08:00 CET 2008

Ak chcete cokolvek optimalizovat notabene v preruseni, ciahnite priamo po asm bez podobnych zvrhlosti.

To s tym pretypovanim akejkolvek premennej na pointer na cokolvek ukazuje ze ste na najlepsej ceste sa stat "skutocnym C programatorom". A to si nemyslim ze by ste chceli.

wek

Jan Waclawek wrote:   Inak, ja by som to riesil bez pointerov priamo cez volanie funkcie.    Joj, ale ked to je nemoderne a nehodne praveho Ceckara... :-)   On ten uvedeny kod je pouze minimum pro demonstraci problemu. Ve skutecnosti je vyber volane funkce vyrazne slozitejsi a uvedene reseni mi pomaha minimalizovat cas straveny v preruseni.

 J.S.