TIM - Traffic information Memory

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Středa Leden 2 09:22:45 CET 2008

Nejak mi unika, k cemu je to dobry..... Mel jsem nejake low cost radio,
ktere umelo nahravat na SD, teda na rucni pokyn. treba by se nejake
takove dalo prebastlit.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of mp
Sent: Wednesday, January 02, 2008 8:49 AM
To: HW-news
Subject: TIM - Traffic information Memory

Vsetko dobre do noveho roku zelam!

Ked som zistil kolko stoji autoradio s TIM , ktorá dokáže
zaznamenať "až" 4 dopravne hlásenia s celkovou dlzkou 4 minút napr.
(BLAUPUNKT Bremen MP74), tak som si pomyslel, ze si to zbastlim sam.

V podstate som nasiel iba dva sposoby ako na to:

1. USB radio s RDS - zial take som nenasiel, potom by to bola otazka
softwaru, co by nebol ziaden problem

2. Vyrobit si podobnu hracku sam bez USB.
ako zaklad zobrat http://www.techdesign.be/projects/021/021.htm
s tym ze zmodifikovat kod v PIC-ke a nahravanie riadit napr volnou RA5.
Popis RDS je
http://hw.cz/Teorie-a-praxe/Dokumentace/ART1544-RDS---Radio-Data-System.
html,
ale kompletka je na
https://wiki.tux-project.de/index.php/Bild:EN50067_RDS_Standard.pdf
Na zaznam by sa dal pouzit
http://www.winbond-usa.com/products/isd_products/chipcorder/datasheets/5
216/ISD5216_b4.pdf

3. Vyrobit cele USB RDS radio - co by vyzadovalo viac ako 1 mantaka
(man/tag) :)

Chcel by som sa spytat ci niekto uz podobny problem neriesil aby som
nevynasiel znovu koleso ;)