Zaloha 3,3v s bateri

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Leden 1 23:32:58 CET 2008

Ja bych zkusil prez schotky diodu pripojit ten accu 3,6V rovnou na
vystup LMka co napaji ten bazmek 3,3 V. Po vypadku to prevezme ten
accu....kdyz to jede ze site, tak je accu "odpojen"
Nabijeni / konzervace treba  prez  2k2 odpor rovnou z tech 12V. Zalezi
na tom jak  je zarizeni koncipovano. Pokud je odber pouze 10mA a kratkou
dobu dal bych tam  nejakou Li CR 2032 . Vydrzi tam dele nez nejake NiCD