[OT] klimatizace do baraku

Jaroslav Buchta jardabuc@seznam.cz
Úterý Leden 1 21:59:57 CET 2008

Diky za pripominky, lih asi opravdu nebude to prave, pujdu do FRIX nebo
FRITERM, cili to co jsem zjistil, ze tam patri.

Jinak nestandardni instalace klimatizace se behem 4 denniho zkusebniho
provozu celkem osvedcila, jen se bojim snizit prutok vody vymenikem aby
to nezamrzlo pri rozmrazovani. Takze to nedosahuje plneho vykonu (prikon
cca 1800-2000W)a pri rozmrazovani je naopak kompresor pretezovan (misto
jm. 2600W je spickovy odber az 3100W - ale jen par sec., snad to
prezije) Zatim vyuzivam stavajici elektroniku, potesilo me, ze pri nizke
teplote chladiva v puvodni vnitrni jednotce ani nezapina ventilator,
takze rizeni celkem vyhovuje ;-) Ale pro optimalni provoz to budu muset
resit vlastni RJ (jen jsem zvedavy kdy :-) ) Vykon nemuzu zatim zmerit,
ale ted kdyz je venku 0..-3stC pri srovnani s elektrokotlem to tak 4-5kW
da (pri prikonu tech 1900W)
Zatim ne moc povedene foto z instalace je na
http://home.tiscali.cz/home_jb/Klima-Voda/

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of vaelektronik@vaelektronik.cz
Sent: Tuesday, January 01, 2008 8:34 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] klimatizace do baraku

No určitě je lepší fridex než míchat vodu s lihem. Líh bude mít tendenci
se
hodně odpařivat, má tak malé molekuly že se protáhne kde jakou
netěsností
(alespoň se kdysi říkalo že vleze i do pouzder IC) a kdo ví jak budou
těsnění odolná. Ještě za komančů mi naši chemici doporučovali do vody v
ostřikovači izopropanol (fasovali ho do laboratoře), že je ho potřeba
málo a
tolik se nevypařuje. Ale ten fridex je tutovka. Jen nesmí být v okruhu,
ze
kterého se přes výměník ohřívá TUV. Tam musí být něco nejedovatého.
Anděl