HW COM porty pro PC (PCI karta) - existuje neco ?

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Úterý Leden 1 17:22:20 CET 2008

Tohle ja samozrejme vim, ale jsou programy, ktere umoznuji primy pristup na
porty i pod WXP. Bohuzel jen na ty
skutecne hardwaerove. Myslel jsem si, ze nejakou kombinaci techto nastroju a
premapovanim portu z PCI se
mi to podari rozchodit, ale zatim jsem neuspesny. Odlozil jsem ty pokusy k
ledu uz asi pred pul rokem, ale
kdyz to tady kolega  znovu otevrel, myslel jsem si, ze se neco priucim.
Takze to asi zase odlozim .
Ono neni zas az tak od veci mit jeste jedno PC s W98 jako zalozni.