HW COM porty pro PC (PCI karta) - existuje neco ?

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Úterý Leden 1 16:37:37 CET 2008

Mam kartu s 9835, ale asi jsem se nevyjadril uplne jasne.  Pri prechodu z
pocitace s W98
na WXP jsem resil problem jednoho programu, puvodne napsaneho pro DOS, ktery
jsem provozoval na COM3. Dokoupil jsem tuto kartu Kouwell s 9835 a pokousel
jsem se to nejak
rozjet na jejim portu COM3, ale zatim bez uspechu, takze jsem si nechal
stary pocitac jen k tomuto ucelu. Zkousel jsem ted premapovat COM porty s
pouzitim
tech inzerovanych rutin pro DOS, ale nejde to, hlasi to "PCI service not
available ".
Ono DOS okno pod WXP a skutecny DOS jsou dve ruzne veci. Asi ani tudy cesta
nevede.