Tlacitka k mikrospinacum + vrtani do plexiskla?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Leden 1 14:42:22 CET 2008

Pouzivaji se na to specialni vrtaky:

http://www.drills-oren.com/detail/stupnovite-vrtaky-hss-tialn-se-spiralovou-drazkou/145/125/

ale nejsou zrovna levne. Pokud nechcete stupnovity vrtak tak si kupte
alespon povlakovany (TiN) - lepe oddeluje trisku. A musite to chladit -
plexisklo neodvadi teplo, vrtak se silne hreje, obali se vam brit a v tu
chvili se to kousne a vystipne.

V kazdem pripade pocitejte, ze plexisko je svina. Ma snahu i treba za
cas v miste diry prasknout.

Pokud muzete zvolit neco jineho sahnete po polykarbonatu - 1.5mm vydrzi
stokrat vic nez 3mm plexisklo, da se to vrtat, ohybat za studena proste
bomba material. Jen se to blbe lepi. :-(

Radek Vicek