OT: mBank

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Úterý Leden 1 11:45:41 CET 2008

jen male doplneni, co jsem se ted docetl v "euru", zatim nepodporuji inkaso .
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of jan.kuba
Sent: Monday, December 31, 2007 3:39 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: mBank

Take se pripojim, od noveho roku prechazim od KB  k  mBance.  Zatim mi mBanka v kombinaci s  ING kontem pripada uplne idealni kombinace.
Jen aby potom nezlevnily i ostatni bankovni ustavy.. :-)  ( pri me smule po prvedeni vsech plateb k mBance KB oznami zruseni vsech poplatku. I kdyz  se muze stat i opacne - ubyli klienti - zdrazime :-) )