Zvetseni napeti

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Únor 29 18:13:10 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 29.2.2008 od ondra:

> Dobry den, mam doma velmi aktivni krecky a uz delsi dobu si rikam,
> ze bych jejich energii mel nejak "zuzitkovat. Chtel jsem aby si
> svitili alespon ledkou, nebo treba i nabijeli
> baterku/supercap/kondenzator pro delsi sviceni.

Ja jsem zase tuhle premyslel o tom, ze kdybych napojil nejake turbinky
do privodu teple i studene vody, tak by se mi mohl treba dobijet
kartacek na zuby, zatimco si napoustim vodu do vany nebo kdyz pere
pracka :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem