Ovrstveny cuprextit s folii

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Únor 29 16:07:26 CET 2008

 29.2.2008, 15:59:00

asi mate na mysli toto http://www.marpos.cz/cenik.htm

A jeste k "papirovemu" kuprextitu ( dle me nespolehlive pameti za
sociku zvaneho cuprexkar )

Elektricke vlastnosti v porovnani s FR4 jsou horsi, ale pro vetsinu
beznych aplikaci neni ten rozdil podstatny, mechanicky je tez horsi,
ale pro bastleni to muze byt spis vyhoda, netupi tolik nastroje, jde
bez problemu vrtat beznymi vrtaky. Hlavni nevyhoda je v podstatne
mensi tepelne odolnosti, coz asi bude hodne kriticke pro Pb-Fee.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz