Ovrstveny cuprextit s folii

Kručinský Ladislav ladislav.krucinsky@linde-mh.cz
Pátek Únor 29 13:16:50 CET 2008

Tvrzeny papír je výrazně žlutý a je strašně křehký - stříhání nůžkami nedoporučuji. Náš pertinax se mi zdá být ve srovnání s tímhle o něco pevnější.
Koupil jsem si univerzální desku - předvrtanou a dělit se to dá pouze řezáním na pilce s jemným zubem.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Vaclav Peroutka
Sent: Friday, February 29, 2008 1:12 PM
To: hw-list@hw.cz
Subject: Re: Ovrstveny cuprextit s folii

> Zkousel jsem to googlit a nasel jsem neco u Conrada, aspon podle fotek
> to tak vypada ze by to mohlo byt ono:
> http://www.conrad.cz/fotocitliva-epoxidova-pryskyrice-jednostr-100x160
> -mm+dp52730/

Jsem se dival na ty Conradi stranky do katalogu, chapu, ze tam jsou FR-4 desky od Bungarda.
Ale potom tam maji "tvrzeny papir" a "epoxidovou pryskyrici".

Ta jejich "epoxidova pryskyrice" by se mela blizit beznemu cuprextitu, je to tak ? A "tvrzeny papir" je pertinax ?
A jak je to s kvalitou desek od Conrada ? Pouzivate ty desky nekdo ?

VP