Zvetseni napeti

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Únor 29 12:14:30 CET 2008

Zdravim,

mohu Vam rict, ze jsem se uz tak dlouho necemu nezasmal. :-DDD Divam se
na hodiny a bylo poctivych 5 minut.

Nicmene nevim zda krecek toho pri osvetleni LEDkou mnoho precte a navic
si zkazi zrak.

Vzhledem k nedavnemu prispevku ohledne radia pohanene parkem nebo
citronem bych spis kreckum poridil radio. Kreckove si oblibi nejaky
porad a mate od nich pokoj. Treba vysmaaaateeee Raaaaadiiiooooo...

Radio ma tu vyhodu, ze pojede i na velmi male napeti a nemusite nic
transformovat. Navic se kreckove dozvi i nejake novinky ze sveta.

Pokud nestaci jeden kreckovolt radil bych je radit serioparalelne -
treba jako ctyrsprezi kladrubskych belousu...

Radek Vicek