Kabel pro pohyblive ulozeni od -25C

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Únor 29 11:23:12 CET 2008

Zdravim.

Potreboval bych kabel pro pohyblive ulozeni venku, ktery snese alespon
-25 az 60C, 3 zily (4 take neva) prurezu 0.35 (klidne mene, +/- autobus,
proudy tim tecou opravdu male), idealne + stineni (ale neni nutne),
vnejsi prumer okolo 4mm (plus minus). Zadne dalsi spec. naroky na
konstrukci kabelu nejsou (jako ze to maji ci nemaji byt pary atp.). Ony
bezne kabely nizke teploty celkem snaseji, ale musi byt pevne ulozeny,
jinak vetsinou konci na -5C.

Typu na to co pouzit par mam a kam na to take, ale nedostava se mi casu
cekat a potreboval bych vedet, kde ulovit pokud mozno okamzite neco pres
600m a klidne i ne v celku, potrebuji ho 40x 15m kusy. Aby toho nebylo
malo, s cenou do 10Kc/m, samo radeji mene ;).

Kdyby nekdo vedel, muzete mi prosim poradit ?

--
Jiri Bezstarosti