osvit DPS s ortutovou vybojkou

hobby@rq-elektronik.sk hobby@rq-elektronik.sk
Pátek Únor 29 00:30:14 CET 2008

zdravim,
tak som trocha experimentoval a prisiel som na problem.
zobral som horske slnko a nasvietil som jeden plosak cez sklo a druhy
plosak cez sklo+igelit (teda, na sacku je napisane PE-LD).
prvy bol po vyvolani OK, druhy ale bol taky ako vcera a predvcerom a
predpredvcerom. motiv aj bolo vidiet, ale zostala tam vyrazna vrstva,
ktora sa neodplavila.

ja som testoval dobu osvitu max 15 minut, ale asi je to stale malo pre
ten piiiiiip igelit - ja ho teda rusim

dakujem za namety

p.rosko

p.s.: zena ma vyhodila striekat cuprexid na balkon, mnohi tvrdia ze tam
je prach ale ja som ziadne kazy nevyrobil...