zpozdeni signalu

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Únor 28 20:17:24 CET 2008

Jano,

toto ani nespominaj, videl si novu generaciu inzinierov, ako robia
obvody s digitalnou logikou? Ja som proste ostal bez komentara a nemo
som zasol... Fakt je ale ten, ze zato ja neviem robit vo Visual C++ a
programovat pod Win... A tak otazkou ostava, kto sa to nauci rychlejsie.
Ale to je uz trochu mimo temy.

Ja to vidim z predchadzajucich poziadaviek na ldo, xc9572xl, hcu04 +
krystal 4MHz, hc04 a trochu bizuterie na prevodnik z 24V. Cena 600Sk aj
s univerzalkou a 2 dni bastlenia a programovania vo VHDL... Alebo
16-bitovy dsPIC30F, ten ma priamo HW podporu pre enkodery.

A.