"prudovy transformator"

Jakub Václavík jakub.vaclavik@matl-bula.cz
Čtvrtek Únor 28 18:26:29 CET 2008

Dobry den gatilo,

http://www.tele-haase.cz/hlidaci/dia53.html

nebo jine, maji jich plno, pouzivam a naprosta spokojenost.

g>  28.2.2008, 18:04:58

g> Pokud si chcete hrat, tak nejaky maly toroid, treba z tlumivku z
g> vadneho PC zdroje, na ni 100 nebo i vice zavitu a merit proud na
g> sekundaru.

g> S pozdravem Pavel
g>   mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

g> --

g> Hw-list@list.hw.cz