Hdd

Filip Kotoucek filip.kotoucek@mpmedia.cz
Čtvrtek Únor 28 16:32:34 CET 2008

chmm
nemel by radic cist stridave z obou disku? (pro znasobeni vykonu)
pak by se na to asi i prislo

jinak souhlasim
misto raidu 5 a 6 uz pouzivam jen mirroring
kdyz jsem se ptal prodejce prave na takoveto chovani (disk se tvari jako
ok ale vraci spatna data, pripadne citelnost a dekodovani dat mimo pole)
tak mi povidal neco o nahode 1:miliarde a podobne
tak jsem mu vysvetlil ze jsem chtel koupit pole protoze mi pred tydnem
odesly dva nezavisle raid 5 behem tri dnu a v kazdem mi odeslo vice nez
1 disk
v jednom pripade mi proste odesel kabel a tim pole prohlasilo veskere
disky za nespolehlive a nesly tam vratit zpet po vymene kabelu a v
druhem pripade skutecne nejak odesli dva disky

jednou s velmi dulezitych vlastnosti raid radice povazuju to ze vezme
zpet (byt treba jen read only) disk prohlaseny za spatny i kdyz citelny
nebo napr z data recovery procedury jiny disk s orig datama

posledne jsem ty data pocital cca 4 dny zpet
mel jsem vsechny data ze vsech disku ale neslo to pripojit zpet do pole
a precist
musel jsem i mage jednotlivych disku vypocitat superimage toho pole