win CE

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Únor 28 14:05:59 CET 2008

V 99.999% pripadu neda.
1) Pro programy napsane v klasickem Win-API je to nemozne uz z duvodu
zcela rozdilneho procesoru (ony ty CPU ve WinCE nebyvaj x86
kompatibilni, ze) (plus dalsi duvody)
2) Programy napsane v .NET - tady CPU nevadi, ale knihovny na WinCE
byvaji jen velmi orezanou podmnozinou tech na plnokrevnych Win (duvodu
je cela rada - namatkou velikost pameti, prostor na zaznamovem mediu)
No a to zbyle 0.001% pripadu je, ze je to v .NET a pouziva to zrovna
jen ty 'vybrane' metody/tridy.

PS:  z vyse uvedeneho programy napsane v .NET pro WinCE platformu
chodi pod 'velkymi' windows prenesene jako binarka. Totez by snad
mohlo platit i pro Mono.

Marek