Vyber notebooku Bylo:Notebook Acer Aspire 2920Z.

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Únor 28 13:51:57 CET 2008

Právě díky tomu servisu považuju Delly za nejlepší notebooky na trhu.
Ostatně nikde se o nich nikdy nemluvilo jako o poruchových krámech narozdíl
od ostatních značek. A co jsem měl možnost Delly používat, tak si nemůžu
taky na nic stěžovat. Dell bych určitě bez zaváhání doporučil...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death