Ovrstveny cuprextit s folii

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Čtvrtek Únor 28 12:58:28 CET 2008

Kdyz uz se tu probira ta fotocesta, pouzivam ovrstvene desky z GME nebo GES
a i kdyz to nejak neprehanim, prece jenom se snazim ho krajet a manipulovat
s nim v pritmi a spise pod zarovkou nez zarivkou (u te zarivky bych tak
nejak cekal ze bude vice UV slozky, ale mozna je to blbost), coz je trochu
problem, pac mame skoro vsude usporky :-) Zahledl jsem ale desky ktere
vypadaji jako ze je na nich nalepena nejaka neprusvitna folie, to by se mi
libilo. Zkousel jsem to googlit a nasel jsem neco u Conrada, aspon podle
fotek to tak vypada ze by to mohlo byt ono:
http://www.conrad.cz/fotocitliva-epoxidova-pryskyrice-jednostr-100x160-mm+dp
52730/

Pokud s tim ma nekdo nejakou zkusenost, rad bych se zeptal:

- chapu to spravne ze s tim muzu manipulovat na svetle a teprve pred osvitem
tu folii odlepit?
- drzi na tom ta folii natolik ze kdyz to budu krajet nuzkama na plech tak
se nebude nejak vyrazne odchlipovat?
- nevite o nejakem jinem dodavateli? I kdyz tedy Conrad je pro mne docela
prijatelny, je sice trochu z ruky ale ta cena mi prijde celkem rozumna, ale
spis tak pro uplnost...

Dusan Dolezal