win CE

Milan milger@pobox.sk
Čtvrtek Únor 28 12:51:59 CET 2008

Tak to by si mi mohol osvetlit zakladnu otazku.
Ci je mozne nejakym sposobom preniest *.exe vygenerovany pre normalne PC s
win?
Som tak tajne dufal, ze ked sa to vola "winCE" tak by to nejako mohlo ist.

Milan
----- Original Message -----
From: "Jaroslav Rybarik" <rybarik@xtech.sk>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 28, 2008 12:14 PM
Subject: Re: win CE

Robil som par veci v Mikrosoftom Embedded VC, tam ked poinstalujete
vsetky virtualne stroje a hromadu kniznic, tak to vsetko pekne
(vizualne) funguje. Naposledy som skusal Lazarus + FreePascal, je aj
port ktory robi WinCE binarky. Tie maju zaklad asi 1MB EXE, ale
programy tiez vyzeraju funkcne, myslim ze tiez stoji za vyskusanie...

Jaro Rybarik