OT Wattmetr

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Únor 28 11:50:01 CET 2008

Take chodim nakupovat a nejezdim po Praze a prilehlych oblastech kvuli
akcim, ale jak rika pan Zednicek v jedne reklame "nakupujte chytre".
Mam ob tri domy v ulici maly obchod s potravinami kde nakupuji drobnosti,
nebo kdyz mi neco dojde ale ceny tam odpovidaji nakladum na maly obchod.
Kaufland mam skoro za rohem a jezdim tam v casech, kdy je tam velmi malo
lidi na vetsi nakupy.
Pominu-li ostatni nakup, tak jsem naposledy na ponozkach (10ks) a trvanlivem
mleku 1.5% (24ks) usetril 360 kacek.
Vedle v obchudku dam za mleko 20 kacek a v Kauflandu 11.50.
Nekdo "vzorky" nekdo "vdolky" :-) .
Po posledni "prestavbe" se tam hodne zlepsili v pecivu i lahudkach vcetne
kultury prodeje.
Pripadna reklamace u info pultu trva par vterin a s "naucenym usmevem a
omluvou" dostanete penize na ruku.
Z technickych veci jsem si tam nedavno koupil AKU vrtacku 18V s regulaci
otacek. AKU pack je rozdelatelny, zaruka 2 roky. Pro moje ucely dostacujici
a tento typ se prodava po celem svete. Koupil jsem si dve :-) , protoze za
tu cenu (299) nedostanu ani ten AKU.
Jindra Polivka

Já chodím do obchodu nakupovat ne vybírat akční zboží. A případný čekání při
vyřizování reklamace ceny zboží mě bude stát víc než těch pár korun rozdíl.
V pořádku to není, ale já se tím zabývat nehodlám, nemám na to čas...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death