osvit DPS s ortutovou vybojkou

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Čtvrtek Únor 28 10:25:44 CET 2008

Já vývojku skladuji v nevytápěné místnosti. Když je venku mráz, může mít jen několik málo °C. Přesto bez problému funguje. Jen to trvá trochu déle. Když říkám trochu myslím tím řekněme 5 - 7 minut. Člověk si ale musí dát pozor aby vyčkal až se odplaví i poslední skoro neznatelný závoj Pozitivu. I takřka neznatelná vrstva Pozitivu efektivně zabrání leptání. To může být další důvod, proč má pan Rosko problém. Prostě nevyčká až do úplného konce odplavení Pozitivu. Možná bych přidal trochu hydroxidu aby to netrvalo tak dlouho.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Marek Sembol
Subject: Re: osvit DPS s ortutovou vybojkou

Tento problem jsem taky onehda resil. Proste od jednoho krasneho dne
se to zacalo chovat takto. Na vine byla prilis studena vyvojka (az
dodatecne jsem si uvedomil souvislost, ze problemy zacaly s prichodem
zimy a kdyz se mi nechtelo 'jen kvuli vyvolani/vyleptani DPS - zatopit
v dilne) :)
Takze zkuste zvysit teplotu (pozor, tim nemyslm jim mit opravdu
horkou, to pak je bleskovka i toho neosviceneho:) Proste nejakych 25
stupnu.
Marek