eclipse c/c++ - hledani

oja ondrej.janovsky@alarex.cz
Čtvrtek Únor 28 09:44:35 CET 2008

U Eclipse nevim, ale NetBeans ve verzi 6.01 take podporuji C/C++ . Tam
si mohu na promenne pravym tlacitkem vyvolat menu a z nej "find usages"
- nalezne to vyskyt vsech uziti a srovna je to v jednom okne tak, aby si
clovek nasel co potrebuje.

Mozna je to v Eclipse nekde zastrcene. Pokud na ni jeste nejste vazany,
zkuste se mrknout i na NetBeans.org

OJA
www.m2marchitect.cz